فروش اینترنتی ویتامین D3

با توجه به گسترش و استقبال از بازار آنلاین و سهولت در خرید، شرکت چاشنا فروش اینترنتی ویتامین D3 را با ایجاد شرایط آنالیز محصول برای مشتری آغاز نموده است‌. لطفا جهت خرید آنلاین به صورت عمده ویتامین D3 و سایر ویتامین های پودری و مایع فرم مربوطه در سایت را تکمیل نمایید.

ویتامین D چیست؟

یکی از انواع ویتامین هایی است که در زبان پزشکی به نام کلسیفرول نامیده می شود و در چربی محلول است و در کبد و بافت چربی ذخیره می شود. به دو نوع D2 و D3 تقسیم می شود. ویتامین D که از خورشید و غذا گرفته می شود، با تغییراتی در کبد و کلیه به ماده شیمیایی مؤثرتری تبدیل می شود.

D3

بهترین زمان مصرف ویتامین D3

اگرچه مطالعات محدودی در مورد استفاده از مکمل های ویتامین D در زمان مناسب وجود دارد در برخی از مطالعات نشان می دهد که ویتامین D بعد از غذا در شب بر الگوهای خواب تأثیر می گذارد. مشاهده می شود که مکمل ویتامین D که به صبح اضافه می شود ، موثرتر از مصرف در شب است. بنابراین، استفاده معمول از مکمل ویتامین D، که هر روز صبح بعد از صبحانه مصرف شود و تبدیل به یک عادت گردد تضمین می شود.
ویتامین D را می توان به صورت قطره، کپسول، آمپول و اسپری استفاده کرد، فقط در اشکال غنی شده با ویتامین D یا مواد معدنی مختلف.

ویتامین D باید با کدام ویتامین ها استفاده شود؟

برخی از مطالعات نشان می دهد که مصرف ویتامین های محلول در چربی با غذا، اثرات آنها را تقویت می کند.

ویتامین A و K را می توان با ویتامین D استفاده کرد. به این ترتیب، اطمینان حاصل می شود که ویتامین K، که بسیاری از مردم به اندازه کافی از آن استفاده نمی کنند، به میزان کافی در متابولیسم جذب می شود. ویتامین K به صورت تیمی با ویتامین D کار می کند. در حالی که ویتامین K عبور کلسیم از خون به استخوان ها را تضمین می کند، ویتامین D عبور کلسیم از استخوان ها به خون را تضمین می کند. این همکاری تعادل کلسیم را در خون و استخوان ها حفظ می کند. به خصوص ویتامین D2 و K3 باید که با هم استفاده شوند.

منیزیم، که برای متابولیسم ضروری است، می تواند همراه با ویتامین D استفاده شود.  منیزیم برای عملکرد ویتامین D مفید است.

ویتامین D3

فروش اینترنتی ویتامین D3 در چاشنا

فروش اینترنتی ویتامین D3 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در این مجموعه قابل ارائه است. در این شرکت انواع ویتامین های مایع و پودری در میزان های ۲۰ و ۲۵ کیلویی عرضه می شود‌. علاوه بر این انواع طعم دهنده های طبیعی و شبه طبیعی، رنگ های مجاز و اسانس را نیز می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما