عرضه ویتامین B3 با قیمت ویژه

عرضه ویتامین B3 با قیمت ویژه در مجموعه عطر و طعم چاشنا انجام می‌گردد. چاشنا وارد کننده انواع ویتامین های پودریانواع ویتامین های پودری، طعم دهنده و رنگ های مجاز خوراکی می باشد به منظور خرید عمده با قیمت ویژه با مشاوران فروش تماس حاصل فرمایید.

منابع ویتامین B3 (مواد غذایی)

نیاسین در طیف گسترده ای از غذاها وجود دارد. بسیاری از غذاهای مبتنی بر حیوانات از جمله طیور، گوشت گاو و ماهی حدود 5-10 میلی گرم نیاسین در هر وعده فراهم می کنند، در درجه اول در اشکال بسیار قابل دسترس NAD و NADP موجود هستند. غذاهای گیاهی مانند آجیل، حبوبات و غلات، حدود 5/2 میلی گرم نیاسین در هر وعده، به طور عمده به عنوان اسید نیکوتینیک فراهم می کنند.

فروش ویتامین B3

با این حال، در برخی از محصولات غلات، نیاسین موجود طبیعی تا حد زیادی به پلی ساکاریدها و گلیکوپپتیدها متصل است که آن را تنها در حدود 30٪ از دسترس زیستی تشکیل می دهد.

بسیاری از نان ها، غلات و شیرخشک های مخصوص شیرخوارگان در ایالات متحده و بسیاری از کشورهای دیگر حاوی نیاسین اضافه شده هستند. نیاسین که به غذاهای غنی شده و فراوری شده اضافه می شود به شکل طبیعی خود می باشد.
تریپتوفان یکی دیگر از منابع غذایی نیاسین است زیرا این اسید آمینه در صورت وجود بیش از مقدار مورد نیاز برای سنتز پروتئین می تواند به طور عمده در کبد به NAD تبدیل شود. بوقلمون نمونه ای از غذای سرشار از تریپتوفان است. با این حال، کارایی تبدیل تریپتوفان به NAD در افراد مختلف بطور قابل توجهی متفاوت است.

ویتامین B3

منابع ویتامین B3 (مکمل های غذایی)

نیاسین در محصولات معدنی مولتی ویتامین، در مکمل های حاوی ویتامین های B کمپلکس دیگر و فقط در مکمل های حاوی نیاسین موجود است. نیکوتینیک اسید و نیکوتین آمید دو نمونه از رایج ترین شکل نیاسین در مکمل ها هستند. برخی از مکمل ها فقط حاوی 500 میلی گرم یاسین یا بیشتر در هر وعده هستند که بسیار بیشتر از RDA برای این ماده مغذی است.

فروش و عرضه ویتامین B3

چاشنا به عنوان جامع ترین مرکز خرید و فروش انواع ویتامین در کشور, در زمینه فروش و عرضه ویتامین B3 فعالیت دارد. جهت اطلاع از سایر ویتامین ها و خرید آنلاین تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما