مرکز فروش اینترنتی ویتامین B1

چاشنا از بزرگترین مراکز واردات فروش اینترنتی ویتامین B1 می باشد که با چندین دهه تجربه محصولات خود را با بهترین و خالص ترین کیفیت عرضه می کند. این مجموعه انواع ویتامین های مورد نیاز صنایع غذایی و بهداشتی را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

چه مقدار ویتامین B1 نیاز داریم؟

میزان ویتامین تیامین کمکی روزانه برای بدن از طریق دهان 1.2 میلی گرم برای مردان و 1.1 میلی گرم برای زنان بالای 18 سال است. زنان باردار یا شیرده در هر سنی باید روزانه 1.4 میلی گرم مصرف کنند.

ویتامین B1

چه کسانی در معرض کمبود B1 هستند؟

افرادی که رژیم غذایی ضعیف، سرطان، ” تهوع صبحگاهی ” در دوران بارداری، جراحی چاقی و همودیالیز دارند در معرض کمبود تیامین هستند.

افرادی که مرتباً بیش از حد الکل می نوشند ممکن است دچار کمبود این ویتامین شوند، زیرا ممکن است تیامین را از غذای خود جذب نکنند.

سندرم ورنیکه-کورساکوف نوعی اختلال است که مبتلایان به اعتیاد الکل مزمن را درگیر می کند این با کمبود تیامین مرتبط است و در صورت عدم درمان می تواند کشنده باشد.

افراد مبتلا به سندرم ورنیکه-کورساکف و کسانی که مصرف الکل را قطع می کنند ممکن است برای بهبودی به آنها تزریق تیامین انجام دهند.

بیماری های دیگر مانند HIV می توانند جذب مواد مغذی را کاهش دهند و این می تواند منجر به کمبود ویتامین B1 در بدن این افراد شود.

چه افرادی می توانند تیامین مصرف کند

بیشتر بزرگسالان و کودکان 12 سال به بالا می توانند تیامین مصرف کنند.

فقط در صورت توصیه متخصص می توانید ویتامین B1 به کودک زیر 12 سال بدهید.

تیامین ممکن است برای برخی از افراد مناسب نباشد. برای اطمینان از بی خطر بودن آن، در موارد زیر استفاده از تیامین قبل از شروع مصرف پزشک خود را در جریان بگذارید:

• در گذشته واکنش آلرژیک نسبت به تیامین یا هر داروی دیگر داشته باشند

• به دلیل انجام آزمایش خون یا بررسی تیامین مصرف آن می تواند بر نتایج آزمایشات خاص تأثیر بگذارد

ویتامین B1

چاشنا مرکز فروش اینترنتی ویتامین B1

فروش اینترنتی ویتامین B1 بنابر درخواست مشتری در بسته بندی های مختلف و با کیفیت و بسته بندی ویژه آماده تحویل به مشتری است.
در صورت خرید سایر محصولات این مجموعه شامل انواع طعم دهنده های میوه ایطعم دهنده های میوه ای و غیره جهت صنایع غذایی و اسانس های گیاهی با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما