فروش اسانس آنغوزه ایرانی با کیفیت صادراتی

فروش اسانس آنغوزه ایرانی Ferula Assa Foetida به دلیل خواص بی نظیر و کیفیت بالا یکی از کالاهای صادراتی گیاهان دارویی است. قیمت خرید اسانس آنغوزه و صمغ آنغوزه با کیفیت معیاری برای رقابت شما در بازار است.

اسانس آنغوزه از چه گیاهی به دست می آید؟

گیاه آنغوزه از جمله گیاهان بومی مناطقی از ایران و بخشی از استپ های افغانستان می باشد. آنغوزه برای اولین بار توسط شخصی به نام کامفر در استان فارس در سال ۱۶۸۷ میلادی شناسایی شد. نام دیگر آنغوزه انجدان می باشد. این گیاه دارای واریته ها و گونه‌های مختلفی در کشور می باشد. آنغوزه گیاهی است که ریشه هایی راست و زخیم دارد.

 

در چند سال اول عمر خود در حد یک بوته رشد می کند. برگ های آنغوزه به رنگ سبز تیره و دارای بریدگی مشخص هستند. ارتفاع ساقه آنغوزه گاهی تا نزدیک 2.5 متر هم می رسد. میوه های آنغوزه دارای دو فندقه‌ای قهوه‌ای رنگ می باشد. صمغ باارزش و اسانس آنغوزه از فواید این گیاه بومی است. این اسانس می تواند در کنار اسانس های بومی و با ارزشی همچون اسانس وشا کالای صادراتی خوبی برای کشور باشد.

 

 

فروش اسانس آنغوزه

میزان اسانس آنغوزه موجود در شیرابه گیاه

به طور کلی گیاه آنغوزه را می توان حاوی روغن های فرار ،ترکیبات مختلف گوگرد دار، اسید فولیک، دی سولفید و… دانست . شیرابه‌های شیری رنگی که پس از تيغ زدن ريشه آنغوزه از آن خارج می شود، به صورت توده هایی در می آید که بویی تند و گوگرد مانند و مزه‌ای تلخ دارد.

 

شيرابه هاي شيري رنگ بدست ميآيد كه به صورت تودهاي با بويي شبيه گوگرد و داراي مزه هاي تلخ مي باشد. در بررسی آزمایشگاهی شیرابه آنغوزه مهمترین مواد تشکیل دهنده آن عبارتند از:

 

  • رزين به میزان حدود 64 -40 درصد
  • صمغ به میزان 25 درصد
  • اسانس به میزان 10 -7 درصد

 

فروش اسانس آنغوزه

خواص اسانس آنغوزه ایرانی

همانطور که می دانید از بسياري از اسانس ها در جهت خواص ضد باكتريایی، ضد قارچی و ضد ويروس آن ها استفاده می شود. از این گذشته اسانس های گیاهی خاصیت ضد افسردگي، آرام بخشی و محرك بودن نیز دارند. اسانس آنغوزه نيز دارای اثرات و خواص دارويي مختلف می باشد که عبارتند از:

 

  1. اثرات ضد تشنجي و ضد صرع (به دليل حضور تركيباتي مثل آلفاـ پينن و بتاـ پينن)
  2. اثرات آنتي اكسيداني
  3. اثرات ضد باكتري
  4. رفع مشکلات قاعدگی زنان
  5. رفع مشکلات بیماری های تنفسی که منشا عصبی دارد
  6. رفع مشکلات اسپاسم حنجره و آسم
  7. بهبود سیستم گوارش بدن و رفع مشکل یبوست 

 

  • این اثرات می تواند علاوه بر فروش اسانس آنغوزه در داخل، راه را برای صادرات اسانس آنغوزه ایرانی به کشورهای پیشرفته باز نماید. این پتانسیل در بسیاری از گیاهان بومی سرزمین عزیزمان از جمله اسانس بوقناق نیز فراهم است.

 

فروش اسانس آنغوزه

قیمت فروش اسانس آنغوزه ایرانی

همانطور که گفته شد اسانس آنغوزه می تواند از گیاهان بومی افغانستان و ایران تامین شود. با توجه به تفاوت گونه‌های آنغوزه حتی در ایران، قیمت اسانس آنغوزه ایرانی تولید داخل و همینطور در مقایسه با نوع افغانستانی متفاوت است.

 

بنابراین نیاز است که شرکت های داروسازی و بازرگانی علاوه بر توجه به قیمت آنالیز و کیفیت اسانس آنغوزه نیز توجه نمایند. مجموعه چاشنا قیمت اسانس آنغوزه خود را با توجه به اسانس گیری از مرغوب ترین صمغ ها و با ارائه آنالیزهای معتبر تعیین می کند.

2

  1. سلام
    وقت شما بخیر
    در خصوص اسانس انغوزه و شرایط نگهداری و حمل ، نوع و حجم بسته بندی و قیمت آن اطلاعات می خواستم .

    • با سلام لطفا از طریق تکمیل فرم همکاری اطلاعات خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما با شما در ارتباط باشند و یا از طریق شماره ذکر شده در سایت با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما