خرید بدون واسطه اسانس گیاه سقز

خرید بدون واسطه اسانس گیاه سقز که علاوه بر تهیه اسانس از این گیاه، برای تولید آدامس، رنگ، لاک، چسب و… نیز استفاده می شود؛ از طریق مراکز فروش مطمئن در حال انجام است.
گیاهان دارویی در ایران تنوع بالایی دارند و هر کدام برای مصارف گوناگونی استفاده دارد.
گیاهان دارویی ایران اغلب توسط قدیمی ها بسیار استفاده میشد؛ اما بعد از سال ها دوباره استفاده از این گیاهان افزایش یافته است.این روز ها اغلب مردم از طب سنتی برای درمان بسیاری از بیماری های خود استفاده می کنند.
اما از اسانس آن ها نیز به عنوان طعم دهنده نیز استفاده می شود.سقز از جمله این گیاهان ویژه می باشد.

اسانس گیاه سقز

گیاه سقز چیست؟

سقز از جمله گونه های مختلف گیاهان دارویی می باشد که به آن شیره درخت نیز گفته می شود.درواقع سقز، درخت پسته وحشی است و شیره ای که از آن خارج می شود؛ به قدری غلیظ است که به عنوان یک آدامس می توان از آن استفاده کرد.
آدامسی که طبیعی و دارای فواید بسیاری است.البته باید گفت که از سقز در صنعت تولید آدامس نیز استفاده می شود.

اسانس گیاه سقز

کاربرد های اسانس گیاه سقز

اگر بخواهیم به مهمترین کاربرد های اسانس سقز اشاره کنیم؛ که از شیره درخت پسته وحشی یا بنه تولید می شود؛ می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • صنایع دارویی
  • صنایع بهداشتی
  • صنایع آرایشی
  • صنایع غذایی

همچنین به گفته پزشکان طب سنتی استفاده از سقز برای کاهش درد زخم ها، بسیار موثر است.
البته برای بهبود سنگینی معده نیز از این گیاه استفاده می شود. البته خواص صمغ سقز مفصل است.

اسانس گیاه سقز

مناطق رشد گیاه سقز در ایران

درخت بنه درختی است که در مناطق سردسیر قابل رشد است و در ایران، در منطقه لر نشین تولید آن انجام می گیرد.معمولا گیاه سقز در فصل پاییز از این درخت ترشح می شود.
امروزه به این گیاه و یا شیره طبیعی، توجه ویژه ای شده است و در طب سنتی و همچنین تولید دارو ها و اسانس ها استفاده می شود.
اگر بخواهیم به بازار فروش این گیاه ایرانی و سایر محصولات دارویی سنتی ایرانی اشاره کنیم؛ باید گفت اگر به خوبی بتوان در این زمینه فعالیت کرد؛ کشور های مختلف در دنیا خریدار گیاهان دارویی ایران و فرآورده های آن ها هستند.

سایت خرید اسانس گیاه سقز

همانطور که می دانید تولید محصول درجه یک در ایران به خوبی در حال انجام است؛ اما مهمترین دغدغه بسیاری از تولید کنندگان در ایران، مسیر فروش درست و همیشگی است.فروشی که به بازار های داخلی و حتی خارجی انجام گیرد.
این امکان از طریق سایت ها به خوبی در دسترس بوده و شما به راحتی می توانید از این طریق صادرات به بهترین کشور های دنیا را داشته باشید.این شرکت به عنوان تولید کننده اسانس گیاه سقز، در کشور فعالیت می کند و محصولات خود را از طریق سایت های آنلاین، به سراسر جهان عرضه می کند.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما