فروش انواع اسانس شبه طبیعی خوراکی

در زمینه تولیدات محصولات غذایی، انواع نوشیدنی و … چاشنا فروش اسانس شبه طبیعی خوراکی را با تخفیف ویژه خرید عمده، جهت افزایش تولید و رونق اقتصادی اجرا نموده است. با خرید طعم دهنده شبه طبیعی خوراکی، ایجاد تنوع عطر و طعم در محصولات و فراورده های خود رونق تجاری را تجربه خواهید نمود.

اسانس شبه طبیعی

فروش انواع اسانس شبه طبیعی خوراکی در ایران

طعم دهنده های شبه طبیعی در واقع طعم های بر پایه‌ی طعم های طبیعی هستند که از ترکیب مواد اولیه ی معطر و مولکول های متفاوت به دست می آیند. این طعم دهنده ها از نظر بو کاملا مشابه اسانس های طبیعی خوراکی بوده و از نظر طعم دهندگی از کاربرد بیشتری برخوردار است.

 


فروش اسانس شبه طبیعی خوراکی یا Flavourها بیشتر به تولیدکنندگان صنعتی در زمینه صنایع غذایی و ارایشی بهداشتی و ….انجام می گردد. این طعم دهنده ها همچون طعم دهنده لیمو یا طعم دهنده موز با انجام روش های شیمیایی خاصی تولید می شوند. در بازار فروش اسانس شبه طبیعی در این صنعت با عنوان های اسانس شبه طبیعی نیز می شناسند. به طور مثال در زیر به برخی از این ترکیبات شیمیایی اشاره می کنیم:

 

  • آلکیل هگزانوات : اسانس آناناس
  • دیاکتیل : اسانس کره‌ای
  • ایزوآمیل استات : اسانس موز
  • سینامیک الدهید : اسانس دارچین
  • اتیل پروپیونات : اسانس میوه‌ای
  • لیمونین : اسانس پرتقال
  • بنزالدئید : اسانس بادام تلخ

 

اسانس شبه طبیعی

خرید طعم دهنده شبه طبیعی خوراکی در طعم های مختلف

طعم دهنده ها و اسانس های مختلف به دلیل معطر بودن و دارا بودن طعم های مشخص و متفاوت کاربرد مهمی در صنایع غذایی، عطر سازی،داروسازی و لوازم آرایشی دارند. می توان به طور کلی اشاره کرد که طعم دهنده ها و اسانس های شبه طبیعی خوراکی در صنایع مختلف غذایی و دارویی محصولات معطر و یا با طعم خاصی تهیه می کنند مورد مصرف هستند.

 

طعم دهنده های شبه طبیعی در چند صد طعم متفاوت در بازار قابل عرضه است. به دنبال افزایش جمعیت و افزایش تولید و فروش اسانس های شبه طبیعی افزایش یافته است. برخی طعم دهنده های شبه طبیعی شامل طعم های زیر می باشد:

 

 

سرزمین عطر و طعم چاشنا علاوه بر فروش اسانس شبه طبیعی خوراکی مذکور انواع مختلف و جدید از طعم های مختلف را در مجموعه طعم های خود برای عرضه دارد. با مشاوران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید که از نحوه فروش و تنوع سایر محصولات ما اطلاعات لازم را کسب نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما