صادرات اسانس نعناع اصل از کشور

صادرات اسانس نعناع اصل از کشور ما و سایر اسانس های گیاهی بصورت عمده از طریق شرکت های بازرگانی انجام می شود.

 

اسانس نعناع اصل

اسانس نعناع چیست؟

گیاه نعناع از دو بخش هوایی و ریشه‌ای ساخته است. اسانس نعناع از قسمت های هوایی یا همان برگ و گل های گیاه نعناع با استفاده از روش تقطیر آزومتری بدست می آید. اسانس این گیاه با ارزش، به دو صورت سنتی و صنعتی استخراج میشود. این اسانس طبیعی و باارزش مصارف زیادی دارد و در کشور ما سالیانه مقادیر زیادی از آن تولید و درجه بندی می شود. همچنین برای مصارف سایر کشور ها صادر می گردد.

 

 

اسانس نعناع اصل

اسانس نعناع اصل

بنظر شما چگونه می توان اسانس اصل را از اسانس های تقلبی تشخیص داد؟ اسانس اصل نعناع بوی تندی دارد. همچنین از نظر رنگ، بی رنگ و شفاف است. اگر در بطری را باز کنید به علت وجود الکل در آن، بوی آن سریع در هوا پراکنده می شود و به مشام شما می رسد. اگر اسانسی را دیدید که رنگ آن متمایل به قهوه‌ای و یا زرد بود به هیچ وجه نشانه خالص بودن نعناع نیست، بلکه به علت مجاورت اسانس با اکسیژن هوا  اسانس ما در این حالت بو و عطر اصلی خود را از دست می دهد.

 

شرکت هایی که در زمینه‌های صادرات اسانس های گیاهان دارویی از جمله اسانس گیاه نعناع فعالیت میکنند، دارای کارشناسانی هستند که مدرک لیسانس و فوق لیسانس خود را در زمینه‌ی گیاهان دارویی دریافت کرده‌ اند. این کارشناسان در آزمایشگاه ها اسانس های مختلف و میزان خلوص آن ها را برسی کرده و اصل ترین اسانس ها را برای صادر کردن به کشور های مختلف تهیه و بسته بندی می کنند.

 

 

اسانس نعناع اصل

صادرات اسانس نعناع از کشور

یکی از پر مصرف‌ترین اسانس های گیاهی در جهان اسانس نعناع می باشد. اسانس نعناع در درجه اول به علت خواص دارویی درمانی و در درجه ی دوم به علت معطر بودن در مواد غذایی مختلف مصرف می شود. براساس تقاضای مصرف، تولید این اسانس نیز افزایش یافته است. گیاه نعناع تقریبا در اکثر شهرها و کشورها تولید می شود. کشور ما ایران علاوه بر تامین نیاز های داخلی و تامین بازار های داخلی، صادرات به پنج قاره‌ی دیگر جهان را نیز در دستور کار خود قرار داده است.
کشور هایی نظیر کانادا، استرالیا، آلمان، ژاپن و کشور های حوزه ی خلیج فارس از جمله کشور هایی هستند که اسانس طبیعی نعناع اصل به آن ها صادر می شود. شما می توانید به صورت مستقیم با کارشناسان این شرکت هایی که در زمینه صادرات اسانس نعناع اصل فعالیت میکنند، جهت خرید و صادرات اسانس نعناع در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما