تولیدکننده اسانس لاواندر باکیفیت

اسانس اسطوخودوس یا اسانس لاوندر (lavander) توسط مجموعه چاشنا با همکاری تولیدکننده های معتبر کشور تولید و به فروش می رسد. قیمت اسانس لاواندر تابع کیفیت آن است که با آزمایش GC/MS بدست می آید.

فروش اسانس اسطوخودوس

معرفی گیاه لاواندر

لاواندر یا اسطوخودوس گیاهی است که از چندین دسته گل های مختلف که از خانواده ی نعنا هستند تشکیل شده است. رنگ گیاه لاواندر از قرمز سیر تا آبی مایل به بنفش متغیر است.
علاوه بر این به دلیل طیبایی بی نظیری که این گیاه دارد در بسیاری از موارد از آن به عنوان گیاهی زینتی استفاده می شود. گیاه لاواندر از جمله گیاهان محبوب در طب سنتی است که از آن برای درمان بیماری های مختلف استفاده می شود.
در ادامه به بررسی خواص این محصول می پردازیم. یکی از این مصارف استفاده از لاوندر به عنوان اسانس خوشبو کننده هوا می باشد

خواص اسانس لاواندر

اسانس لاواندر از جمله اسانس های محبوب در بازار به شمار می رود که دلیل آن خواص بی شمارش است.
از جمله خواص این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آنتی اکسیدان قوی
  • کمک به پیشگیری و کنترل دیابت
  • کاهش استرس و اضطراب
  • کمک به بهبود عملکرد مغز و اعصاب
  • کمک به کاهش سر درد
  • بی خوابی را درمان می کند
  • و ...

مصرف لاواندر تقریبا بدون ضرر است. اما باید دقت کنید که طبع این گیاه گرم و خشک است.

فروش اسانس لاوندر

برترین تولیدکننده اسانس لاواندر در بازار

اسانس اسطوخودوس یا اسانس لاواندر توسط کارخانه جات و کارگاه های تولید اسانس به روش تقطیر انجام می شود. در کنار اسانس اسطوخودوس میزان قابل توجهی عرق نیز استحصال می شود. عرق اسطوخودوس به دست می آید. چنانچه شما نیاز به فرآورده ای دارید که محلول در آب باشد و از طرفی قیمت پایین داشته باشد می توانید از عرق لاواندر استفاده نمایید. البته امکان تولید اسانس اسطوخودوس به صورت محلول در آب نیز با دوز مصرف بسیار پایین می باشد..

قیمت اسانس لاواندر در بازار

چنانچه پیشتر هم ذکر شد، اسانس لاوندر طبیعی با توجه به کیفیت تولید قیمت های مختلفی را می تواند داشته باشد. اسانس لاوندر یا اسطوخودوس از سرگل و یا ساقه گیاه استحصال می شود. این اسانس در آنالیزها مورد بررسی قرار می گیرد. می توان اسانس اسطوخودوس طبیعی را با استفاده از فیلرها تا حد زیادی افت قیمت داد. این موضوع در اسانس اسطوخودوس می تواند قیمت را تا یک دهم کاهش دهد. با اینحال لازم است کارشناسان بر اساس نیاز و نوع مصرف شما، مشاوره خرید اسانس لاوندر را در اختیار شما قرار دهند. کارشناسان مجموعه عطر و طعم چاشنا در مسیر خرید اسانس اسطوخودوس کاملا طبیعی شما را راهنمایی خواهند کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما