آخرین قیمت اسانس گیاهان دارویی ارزان قیمت

اگر به دنبال آخرین قیمت اسانس گیاهان دارویی ارزان قیمت هستید و میخواهید این محصولات را با بالاترین کیفیت ممکن خریداری نمایید، با ما همراه باشید. در این میان لازم به ذکر است که نرخ روز انواع طعم دهنده های پودری و اسانس گیاهان دارویی را می توانید در بسیاری از شبکه های مجازی دریافت کنید.

 

اسانس گیاهان دارویی

سیر تا پیاز اسانس

اسانس یا روغن فرار محصولی است که از قسمت های مختلف گیاهان و به روش های متنوع استخراج میگردد، گفته میشود.  این محصول ابتدا توسط مصریان، در دوران باستان مورد استفاده قرار گرفته و سپس به کشورهای دیگر نیز منتقل شده است.

 

اسانس به دست آمده ازگیاهان مختلف، تحت تاثیر عواملی چون شرایط جغرافیایی و شرایط فیزیکی خود گیاه، از لحاظ خواص و ظاهر ممکن است تفاوت داشته باشند. علاوه بر موارد گفته شده، روشهای اسانس گیری نیز در کیفیت و غلظت اسانس تاثیر گذار می باشد که در ادامه متوجه آن می شوید.

 

اسانس گیاهان دارویی

انواع اسانس و کاربردهای آن

اسانس ها به شکل خوراکی و غیر خوراکی در بازار وجود دارند و هر یک از این محصولات در صنایع مختلف کاربرد دارند. از انواع اسانس خوراکی در صنایع مواد غذایی استفاده های فراوانی به عمل می آید. تولیدکنندگان مواد غذایی برای ایجاد عطر و طعم دلپذیر در محصولات خود، اقدام به استفاده از انواع اسانس های خوراکی در این محصولات می نمایند. این اسانس ها مورد تایید سازمان های بهداشت جهانی و وزارت بهداشت بوده، همچنین هیچ مشکلی برای مصرف کنندگان به وجود نمی آورند.

 

از اسانس های غیر خوراکی در صنعت عطر سازی و تولید محصولات آرایشی استفاده فراوانی به عمل می آید. تولیدکنندگان لوازم بهداشتی نیز از جمله کسانی هستند که از این نوع اسانس ها استفاده های فراوانی به عمل می آورند.

 

 

اسانس گیاهان دارویی

روشهای تهیه اسانس

امروزه روش های بسیار متنوع و زیادی برای تهیه اسانس از گیاهان مختلف وجود دارد که برخی از آن ها قدمت تاریخی داشته و از سالیان دور مورد استفاده قرار میگرفته‌اند. یکی از این روش های سنتی که همواره برای اسانس گیری مورد توجه فراوان قرار گرفته است، تقطیر آبی می باشد. در روش تقطیر آبی، ابتدا گیاهان را خشک میکنند و سپس نسبت به اسانس گیری از آن ها اقدام می نمایند. خشک کردن گیاه سبب می شود تا کیفیت و همچنین کمیت اسانس به دست آمده افزایش قابل ملاحظه ای داشته باشد.

 

امروزه شاهد استفاده از روش های نوین تری برای تهیه اسانس می باشیم که یکی از آنها استفاده از محلول های شیمیایی مانند: الکل و یا اتر می باشد. علاوه بر روش فوق، از فرآیندهای نوری نیز برای تهیه اسانس استفاده میگردد که یکی از روش های جدید اسانس گیری به حساب می آید.

 

مرکز فروش اسانس گیاهان دارویی

برای ارتباط با مرکز فروش اسانس گیاهان دارویی و دریافت لیست آخرین قیمت این محصولات، از طریق شماره های ذکر شده با ما تماس برقرار نموده و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما