خرید عمده طعم دهنده ناچو برای چیپس


اگر قصد خرید عمده طعم دهنده ناچو برای چیپس و صنایع اسنک را دارید، چاشنا طعم بی نظیر ناچو را با بهترین کیفیت عرضه می کند. طعم دهنده پودری ناچو از محصولات پرفروش و پرطرفدار در بین طعم دهنده ها می باشد که می توانید جهت خرید عمده این نمونه از طعم دهنده پودری و سایر طعم های جدید تماس حاصل فرمایید.

طعم دهنده ناچو چاشنا

طعم دهنده ناچو چیست؟

یکی دیگر از طعم های خوش مزه و مکزیکی در بین مزه های مختلف چیپس و اسنک طعم ناچو است.
ناچو همچون طعم سالسا یکی از مزه های پرطرفدار و جدید است که با ذائقه اکثر مصرف کنندگان همخوانی دارد.

از طرفی تولیدکنندگان این محصولات به دنبال افزایش فروش و رضایت مصرف کننده سعی بر آن دارند علاوه بر تنوع ظاهری با ایجاد تنوع در طعم و مزه نبض بازار را در دست داشته باشند.
از این رو پیشنهاد چاشنا برای فعالان این عرصه طعم های جدید و جذاب است که در قالب طعم دهنده های پودری و بصورت پودری عرضه می نماید.
در واقع ناچو یک غذای محلی از شمال مکزیک است که متشکل از چیپس های تورتیلایی گرم و آغشته شده با پنیر ذوب شده (یا یک سس پایه پنیر) سرو می شود. این خوراکی اشتها آور اغلب به عنوان یک میان وعده پرفروش سرو می شود.

نسخه های کامل تر این غذا شامل مواد دیگری می باشد که به اندازه کافی قابل توجه است و شاید بتوان از آن به عنوان یک غذای اصلی استفاده کرد. ابداع کننده این غذا ایگناسیو “ال ناچو” آنایا است که آن را در سال 1940 تهیه کرد.
ناچو اصلی در کل شامل چیپس تورتیلا  و ذرت سرخ شده بوده است که با پنیر ذوب شده و فلفل های خرد شده ژالاپنیو مخلوط شده.

طعم دهنده ناچو چاشنا

خرید عمده طعم ناچو برای چیپس



در صورت تمایل به خرید عمده طعم ناچو برای چیپس و سایر تنقلات نظیر اسنک،تورتیلا،غلات حجیم شده و .. مجموعه چاشنا بهترین نوع طعم دهنده پودری ناچو را ارائه می دهد.
طعم دهنده پودری سالسا از پیشنهادات دیگر چاشنا برای خریداران عزیز می باشد. چاشنا طعم هایی ویژه و مشتری پسند را در سبد طعم و مزه برای شما در نظر دارد. با خرید عمده طعم دهنده های پودری آجیل و چیپس،اسنک می توانید از تخفیف مناسبی برخوردار شوید.
جهت کسب اطلاعات تکمیلی تماس حاصل فرمایید.





دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما