فروش عمده اسانس کارامل پودری و مایع

فروش عمده اسانس کارامل پودری و مایع با نازلترین قیمت عرضه می گردد. شرکت بازرگانی تولیدی چاشنا تامین کننده انواع طعم دهنده های طبیعی و شبه طبیعی با کیفیت بالا می باشد.  جهت مشاوره و خرید تماس حاصل فرمایید.

اسانس کارامل

آشنایی با طعم اسانس کارامل

طعم کارامل طعمی غنی و شیرین است. کارامل از طعم های پرطرفدار و دلنشین و کاملا ملایم است. ترکیب طعم کارامل با نوشیدنی ها و محصولات لبنی عنصری جذاب را برای مصرف کننده ایجاد می کند. از این تولید کنندگان صنایع نوشیدنی از طعم کاراملی به وفور در محصولات خود استفاده می کنند. طعم کارامل در نوشابه و کولاها طرفداران خاص خود را می طلبد که این از نظر تولیدکنندگان دور نمانده است. از طرفی در محصولات لبنی نظیر شیرهای طعم دار شیر با طعم کارامل جایگاه خوبی در بین این نمونه از صنایع نوشیدنی پیدا کرده است.

شاید برایتان موردتوجه باشد که سایر طعم دهنده های مرتبط با اسانس کارامل را بشناسید.

در زیر چند نمونه از طعم دهنده های پرمصرف در صنایع نوشیدنی را معرفی می کنیم.

اسانس کارامل

فروش عمده اسانس کارامل پودری و مایع

قیمت خرید و فروش عمده اسانس کارامل پودری و مایع برحسب میزان کیفیت و بسته بندی ها در مراکز فروش طعم دهنده مختلف در سطح کشور متفاوت است‌. در حال حاضر در مجموعه عطر و طعم چاشنا طعم دهنده کاراملی به صورت پودری و مایع با بهترین قیمت براساس نرخ ارز از ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان در بسته بندی های ۱۸ و ۲۰ کیلویی به فروش می رسد. فروش به صورت آنلاین  و حضوری انجام می گردد. اگر از تولیدکنندگان صنایع غذایی نظیر شکلات، محصولات آردی و قنادی و نوشیدنی می باشید جهت کسب اطلاع از سایر طعم دهنده های پرفروش ما با بخش فروش چاشنا تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما