فروش عمده صمغ آنغوزه صادراتی

گروه تولید بازرگانی چاشنا به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی اسانس و طعم دهنده فروش عمده صمغ آنغوزه صادراتی را به صورت اختصاصی نیز انجام می دهد.

استخراج صمغ آنغوزه

آنغوزه دارای ریشه گوشتی است که معمولا در آخرین تابستان گیاه از محل طوقه برش داده می شود و صمغ به تدریج از محل شکاف خارج می شود. صمغ در واقع شیره آوند آبکش است که دارای مقادیر زیادی از متابولیت های گیاه و قندهای محلول می باشد. صمغ در ابتدای زمان خروج از گیاه روان تر بوده و رنگ روشن تری دارد. به مرور زمان با قرار گرفتن در معرض اکسیژن هوا ترکیبات بیوشیمیایی صمغ با اکسیژن واکنش داده و رنگ صمغ تیره تر می شود. علاوه بر این با از دست دادن آب نیز صمغ خشک شده و حالت شکننده پیدا می کند.

فروش عمده صمغ صادراتی آنغوزه

انواع صمغ آنغوزه صادراتی

صمغ های صاداراتی دارای ترکیبات موثره بالایی بوده و همچنین درصد خلوص بالایی نیز دارند. زمانی که صمغ از محل شکاف یا نیش حشرات ظریف برو روی ساقه خارج شود، صمغ اشکی تولید می شود. صمغ اشکی دارای پایین ترین مقدار ناخالصی بوده و ماده موثره زیادی نیز دارد و از کیفیت صادرات بالاتری برخوردار است.

صمغ توده ای در محل طوقه جمع شده و یا از یک شکاف عمیق مستقیما خارج شده و یا از تجمع قطرات صمغ اشکی بر روی هم توده ای ناهمگون را تشکیل داده که با خشک شدن تشکلیل صمغ آنغوزه توده ای می شود. این نوع از صمغ صادراتی به دلیل نزدیک بودن به سطح زمین دارای آلودگی هایی می باشد و درصد خلوص پایین تری نسبت به صمغ اشکی دارد.

فروش عمده صمغ صادراتی آنغوزه

 

فروش عمده صمغ صادراتی آنغوزه

فروش عمده صمغ صادراتی آنغوزه به همراه سایر صمغ های طبیعی مانند صمغ باریجه، صمغ وشا و صمغ کتیرا با بالاترین کیفیت توسط مجموعه چاشنا قابل تامین بوده و در اختیار تولیدکنندگان محترم قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما